4 Aralık 2011 Pazar

Asılı Kaldım Bir İpin Ucunda

Asılı Kaldım Bir İpin Ucunda
Sensiz Ve Yalnızım Boşlukta
Irak Olmak Ne Kadar Acı Ve Zormuş Sana
Laik Olamadım Aşkına
Irak Kaldım Gözlerinden Tek Başıma

Kul Olsun bu Canım Yoluna
Al Kalbimi Götür Yanında
Laik Değil Olamadı Aşkına
Daima Yanında Olsun Bu Canım Sana Feda
Islanmasın Gözlerin Artık Daha
Muradına Eremedin Üzülme Kıyamam Sana

Bir Gün Geleceğim Kapına
İstersen Gelirsin Benim Yanıma
Rayına Girer Her Şey Zamanla

İpin Ucundayım Sensiz Tek Başıma
Perim Ol Gel Terketme Beni Yalnızlığa
İstersen Yaparsın Bunu Kanımca
Nefesim Ömrüm Muhtacım Sana

Uğruna Ölmek Değil Yaşamak Var Yıllarca
Canıma Can Kat Varlığınla
Uğrunda Ne Varsa Seni Kazanma Adına
Nefesimi Bile Veririm Senin Canına
Daha Ne Kaldı Mutlu Olmaya
Asılı Kaldım Bir İpin Ucunda...


M.F.S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder